poniedziałek, 14 listopada 2011

SOS dla kruchych i łamliwych paznokci


Obiecałam,że napiszę o rezultatach. Więc o to pojawia się ten post. Pewien czas temu pisałam o moich problemach z paznokciami. Przeczytałam wasze propozycje ratunku dla nich i wybrałam tą właśnie odżywkę z firmy Eveline Cosmetics. Po dwóch tygodniach stosowania moje paznokcie wyglądają tak:

 Nie są imponująco długie ale zauważyłam,że i tak szybciej rosną. Co najważniejsze płytka jest już o wiele trwalsza,nie wygina się jak wcześniej we wszystkie strony. Co do rozdwajania,hmm myślę,że na to trzeba poczekać,chociaż nie wierzę,że sama odżywka może zdziałać takie cuda.Ogólnie odżywka ma gęstą konsystencje,dobrze rozprowadza się ją na płytce.Jednak obawiam się,że może z czasem stać się ona zbyt gęsta i wtedy zaczną pojawiać się problemy z aplikacją.Minusem tej odżywki jest to,że okropnie wysusza skórki, jednak producent o tym informuje,więc każda z nas wie na co się pisze:)

Ja stosuje ją zgodnie z zaleceniami producenta. Przez 3 dni warstwa po warstwie by na 4 dzień ją zmyć. I tak w kółko. Myślę,że nałożenie większej ilości warstw spowoduje,że odżywka będzie schodzić. Już przy 3 warstwach zdarza się to jej płatami. Ogólnie ma ładny różowawy kolorek,jednak na paznokciach wygląda jak lakier bezbarwny. Ja stęskniłam się już za malowaniem pazurków,więc zacznę stosować tą odżywkę jako bazę. Zobaczymy co zdziała wtedy.

Na koniec na prawdę chce wam dziewczyny podziękować,za tak dobre rady. Dzięki tej odżywce moje paznokcie wyglądają 200 razy lepiej. Każdej z was,która ma problemy z paznokciami chce ją także polecić,może wam też pomoże. 10 złoty to nie majątek,a na prawdę będą to dobrze zainwestowane pieniądze:)

6 komentarzy:

  1. swietna jest ta odzywka, jeszcze tez jest dobra z avonu

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam Eveline ale z diamentami , dopiero zaczęłam używać ale myślę ze pomoże. właśnie dziś mi się połamał jeden paznokietek ;< pozdrawiam ;;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywam z miss sporty ale rowniez mi polecono ten z eveline :) ale musze powiedziec ze po tym z miss sporty mi sie przynajmniej nie rozdwajaja! i nie lamia tak czesto! a mialam z tym naprawde problem

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam tą odżywkę, mi właśnie o wiele, wiele mniej po niej paznokcie się rozdwajają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta odżywka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą odżywkę, i była świetna ;)

    OdpowiedzUsuń