niedziela, 13 listopada 2011

Avon care-krem do rąk

Dzisiaj przedstawię wam mój ulubiony,ukochany i jak dla mnie przewspaniały krem do rąk z serii avon care. Jest to glicerynowy krem do rąk i paznokci. Jak pisze producent "Formuła z gliceryną,wapniem i witaminą E pomaga przywrócić skórze dłoni nawilżenie i chroni ją przed wysuszeniem,a zarazem nadaje paznokciom zdrowy wygląd i  blask."
Hmm,no cóż, jeśli o mnie chodzi to mój krem do rąk o paznokcie dbać nie musi,dla mnie najważniejsze jest,by dobrze zajął się moimi rękami. Przetestowałam wiele specyfików i na prawdę dla mojej skóry najlepszy jest ten. (obecnie w katalogach jest świąteczną wersja tego kremu) Krem ten delikatnie nawilża moje dłonie,stają się one w końcu delikatne i dodatkowo błyskawicznie się wchłania. Wielki plus,bo ja nie umiem siedzieć z bezczynnymi rękami,zawsze czegoś dotykam:D W dodatku jest bardzo wydajny, ja stosuje go kilka razy dziennie i jedno opakowanie starcza na na prawdę długo.Ja polecam go wszystkim na prawdę jest wart swojej niskiej ceny:)

5 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię miodowy krem regenerujący Lirene.
    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie wypróbuje ten krem o którym mówisz N's Life:) O swoje dłonie uwielbiam dbać,więc każdą nowość trzeba wypróbować:) Może okaże się lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam go chyba ze 2 buteleczki ale teraz zmieniłam na ten -> http://www.ebay.co.uk/itm/AVON-CARE-REVITALISING-GLYCERINE-HAND-CREAM-/180596283047#ht_1794wt_905 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń