sobota, 24 września 2011

Masło kakaowe ziaja -krem do twarzy

No to jest moja pierwsza recenzja:)

Wybaczcie mi moje jak na razie nieudolne próby  pisania:) Dopiero zaczynam:) Myślę,że z czasem będzie lepiej.Baa. Musi być. Dzisiaj chciałabym napisać o moim niedawnym nabytku jakim jest mało kakaowe do twarzy poprawiające koloryt skóry:































Krem ten jest polecany dla cery normalnej i suchej. Ma on tłustawą konsystencje i myślę,że najlepszy będzie na zimę. Ja nie mogłam się powstrzymać i musiałam go kupić z tego względu,że uwielbiam zapach czekolady. No i tutaj się nie zawiodłam,krem pachnie obłędnie tak jak lubię. Krem dość długo się wchłania,ale zauważam,że po nim moja skóra jest delikatna i miękka. Za tę cenę (ok 4,50) jak najbardziej go polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz